femtiosjukommanoll .

Hej darlings!

Jag väger som en elefant men det gör mig inte så mycket faktiskt. Jag vägde 55.0 för ett par dagar sen och igår när jag vaknade vägde jag säkerligen under det. Jag var jättefint smal och mina höftben stack ut och jag kände mig fin :) men jag var så sjukt uttorkad och bakfull så jag drack kanske 3-4 liter vatten utan att kissa typ något :s kommer väl under dagen. :p

Det blev inte någon promenad igår, det blev för sent och det kändes som att jag kräkas hela dagen typ. Så jag tar igen det i veckan. Denna veckan har jag iafl tränat som jag skulle. Gått två mil i torsdags och tagit kortare promenader de andra dagarna.

Nu ska jag göra naglar och spraytan så vi får se hur det går. Kanske blir jag så fin att jag "bara måste visas upp i träningskläder" ;) haha!

Ha en bra dag!
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0