god fortsättning .

Hej!
Nu har jag sovit bort hela detta året typ (14 timmar inatt - sjukt). Nu ska jag bli bättre på att blogga, ta vara på min tid, träna och äta bättre. Det är ett löfte till er alla!


Nu är jag & pojkvännen hemma hos hans föräldrar och ska äta middag. Det luktar ris och lax så jag antar att det blir något sådant. Sedan ska vi åka hem till oss eller mina föräldrar (mitt riktiga hem) och mysa med lite film & gottigt.
Denna veckan ska jag vara onyttig och nästa kör jag igång med min nya livsstil!
Jag gick upp ett kilo över julhelgen, men jag är nu på väg neråt igen (Vägde 55.9 igår kväll). Hur nu det är möjligt efter allt göttande och krökande! Jag har varit bakfull och full sedan juldagen nu konstant verkligen... Å N G E S T !


Jag skriver ett inlägg snart om nyårsafton - aka min värsta fylla någonsin!



Vi hörs snart igen!
V

Kommentarer
Postat av: S

sv: ja precis men det är inte så kul att sova bort dagarna haha:)

2012-01-03 @ 17:40:34
URL: http://kilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0