jag bara jobbar & sover .

Jobbar dygnet runt nu verkligen! :( men det går faktiskt ganska bra ändå. Jag är inte LIKA stor i maten som tidigare, men igår lyckades jag äta en kiwi, en kanelbulle, två snickers, typ 10 godisbitar (Y) och en måltid ribbs på Texas longhorn... Jag och pojken hade 2 år igår nämligen så vi var ute på middag och sedan gick vi på bio och såg safe house. En bra film, men väldigt förutsägbar! :)

Idag jobbar jag 7.50-21 med en timmes rast mitt i. Jag tänkte försöka bege mig ut på en promenad idag under min rast även om mitt jobb nu tom fredag går ut på att gå runt på tågen typ :)

Nu känner jag att jag börjar bli taggad igen och det känns sååå skönt plus att vädret är bra så att jag snart kan åka på mina nya inlines och gå timlånga promenader i solen! Uuunderbart jag längtar!

Hur går det för er? Puss
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0