jobb(ig) vecka .

Hej!
Mitt skolliv just nu går bara b a j s verkligen! Har ingen motivation överhuvudtaget! Jag har ingen i skolan som ens kan vara liite rolig att umgås med och tycker att kursen är APtråkig! De andra kurserna går också bajs och är tråkiga. Ska göra vad jag måste och sedan får det vara nog med tråkskola för mig.
'
Jag jobbar ganska jobbigt nu för tiden, jag jobbar i intervaller på många timmar om dagen i typ 5 dagar i sträck och sedan är jag ledig och bara låter tiden gå tills jag får ångest och bestämmer mig för att göra något som aldrig blir av. Jättejobbigt.
'
Nu förra veckan var en sådan vecka då jag jobbade 8h måndag till fredag och helt exhausted  när jag kom hem. Efter en krökfylld och vääldigt social helg har jag nu 6 dagars jobb jobb jobb framför mig. Träning är det typ ingen talan om, men jag ska göra mitt bästa! :)
'
Bara så att ni vet. Det är väldigt jobbigt men blir skönt runt den 25e ;)
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0