candybreakfast and skipping meals .

Hej!
Imorse (kl 14) åt jag ca 10 godisbitar som jag konstigt nog har stått mig på hela dagen! Så nu kom jag på att jag måste äta något innan det är dags för fredagsmys!
Ska nog slänga i mig gårdagens tonfisksallad eller något enkelt GI-härligt.
Jag har tagit småpromenader idag på 15min och så, men inget längre än så... Här i Göteborg är det nämligen storm!!!
Jag har tagit med mig en yogamatta till stadslägenheten nu så att jag kan träna lite on my own hemma :)
Imorgon börjar jag redan 05.45 på mitt seriösa kostymjobb så då måste jag vara pigg, alert och prata flytande engelska! :/ Slutar kl 16 så det blir en väldigt skön dag och då ska jag träna och sedan ha lördagsmys!
Trevlig Helg!
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0