två promenader, en påse chips och en påse godis .

Hej!
Nu har jag och min syssling varit ute på promenad och så har jag varit på en promenad så idag har jag gått 1h 10min :) Så det känns skönt!
Jag var jättehungrig och skulle gå till affären för en timma sen och då (som oftast när man är hungrig) plockade jag typ Allt... godis, läkerol, mat, mat mm. Så jag kom hem och åt en massa godis och chips och sedan följde jag min syssling till spårvagnen och nu är jag hemma igen.
Min pojkvän är på väg hem så jag ska duscha snabbt och göra mig iordning för läggdags så jag inte trycker i mig massa mer godis ikväll! (Jag börjar ändå kl 07.00 imorgon).
Skriver ett inlägg om 5min om dagens in & ut! Puss
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0